tirsdag den 12. juni 2007

Spænding til det sidste


På torsdag (den 14.6) er det tid til den 16. og sidste indledende runde i Martinspoker Grand Prix og vi er snublende nær at vinde divisionen. Vi fører med 34 point over vores nærmeste rivaler - og hentes de ikke vil vi være sikeret en plads i kvartfinalerne - og det betyder at 1 ud af 6 hold kommer til Las Vegas.


Vi havde dog allerede i den forgangne uge en matchbold i det vi mødte vores rivaler i en direkte duel. Desværre for os var det ikke med samme positive resultat som den første gang vi mødte dem.


Spillet var PLO og jeg ramte for første gang i Grand Prixet ind i et samlet nederlag i HU spillet (1-3), men samtidigt vandt jeg min SnG i overbevisende stil efter jeg havde doblet tidligt. I MTT'en røg jeg hurtigt og fik desværre ikke point til holdet.


Samlet set er jeg endt i top 50 blandt de 256 spillere både i HU ranglisten (22-10) og i antallet af SnG point med et pointgennemsnit på 4,00.


Alt i alt rigtigt godt - men det bliver meget spændende om vi går videre!

Ingen kommentarer: