torsdag den 22. februar 2007

En lille up-date

Ja, så nærmer vi os allerede afslutningen på februar og vinteren har endelig indfundet sig og lagt landet ned. Derfor tænkte jeg også, at det var tid til en lille up-date herfra.

Jeg har ikke fået spillet så mange sesioner på det sidste - dertil har arbejdet krævet en smule.

Omkring mit lille projekt på Absolute så må jeg indrømme, at det ikke er kommet ud over stepperne. Jeg syntes simpelt at siden er for dårlig i dets interface og at der kun er 9, istedet for 10, mands borde gør, at gevinsterne ved en ITM placering ikke er gode nok i det lange løb.

Jeg har derudover spillet lidt af Pokerrooms King of Hill og har foreløbigt kvalificeret mig til Step 3 - kun en turnering fra finalen. Jeg håber meget at jeg kan komme op og få del i præmierne. Der er masser af added value i den :).

Ingen kommentarer: