torsdag den 8. februar 2007

Lidt spil på Absolute

Ja så er vi kommet ind i februar og jeg er begyndt med at spille lidt på Absolute poker udover mine "normale sites".

Havde nogle penge stående derinde efter jeg fik et FT i en freeroll turnering - har kun spillet et par SnGs der. Det er så meningen at jeg skal bruge eventuelle gevinster til et par af de større MTTs.

Nu må vi se hvordan det går. Jeg har da foreløbigt opdaget, at deres rake stuktur ikke er for os der spiller de små limits. Deres turneringer hedder nemlig $6 + $1 i rake og det er optrækkeri i mine øjne! Så jeg har bevæget mig op i $10 - hvor raken også er $1 - det er der bedre value i sidste ende - men også mere modstand!

Ellers så spiller jeg lidt de sædvanlige steder - og indtil nu, her i 2007, er der næsten status quo i forhold til sidste år:

ITM 36% og en ROI på 16% efter 77 turneringer.

Ingen kommentarer: