tirsdag den 3. juli 2007

Nedtur!!!

Først en undskyldning for ikke at have opdateret bloggen ordentligt de sidste par uger, men der har simpelthen ikke været så meget poker på programmet.

Overskriften stammer fra vores oplevelse i MartinsPoker Grand Prixet hvor vi blev slået ud på en teknikalitet af de mere grimme. Dog må det siges, at havde jeg bare spillet op til min sædvanlige standard så var det ikke blevet noget problem. Men jeg havde en af de aftener hvor intet lykkedes og mine modstandere konsekvent ramte når de var bagud - og her taler vi 2,3,4 outere.

Der kan læses mere om det her:
http://www.acemag.dk/news/item.asp?id=2294

Derudover har der ikke været så meget tid til at spille. Der arbejdes en del og jeg vil ikke spille bare for at spille. Men der ser ud til at være lidt luft den næste tid - så nu må vi se - ville være rart med en ITM placering i en live turnering. Det syntes jeg er på tide.

Jeg vil snarest vende tilbage med en opdatering omkring SnG spillet.

Ingen kommentarer: