onsdag den 11. juli 2007

SnGs og endnu et FT

Selvom det ikke er blevet til så mange sessioner på det sidste har jeg dog fået spillet en række SnGs og min ITM % ligger forsat på et godt stykke over de 50 % mens min ROI har været lidt faldende og ligger nu på omkring 45 % samlet set.

Det er forsat 6 handed SnGs der er spillet i øjeblikket og det over perioden ganske godt - har dog haft et lille downswing på det sidste, men det er jeg forhåbentligt ovre nu :-). Dette fremgår blandt andet af denne lille sharkscope graf over spillet (der dog kun dækker et netværk) :


På MTT fronten har jeg atter en gang kvallet mig til en finale i første hug - det er i Ace's nyeste tilbud på Everest Poker om en tur til Portugal:


Vi har omkring 140 til start i den første kvalifikation og det var ganske gode odds for mig. Uden de store armbevægelser holdt jeg mig omkring 20'ende pladsen efter jeg havde doblet tidligt med en flush mod top par. Jeg cruisede stille og roligt uden at komme i for mange problemer. Efter boblen sprang var der tale om all-in bonanza - der ingen præmier udover finalebilletten og jeg endte på en helt respektabel 7. plads.

Så nu er jeg klar til finalen den 7. august 2007.

Ingen kommentarer: