tirsdag den 10. februar 2009

Katastrofe

Ja, man bliver rystet - men det er i dag gået op for mig, at såvel min Neteller konto som min Moneybookers konto er blevet tømt af cyberkriminelle over weekenden - faktisk i en periode hvor jeg ikke har været logget på nogen af delene.

Hvordan dette er sket har jeg ingen ide om - har lige kørt en virusscan og intet fundet på min computer...

Så nu er næsten hele min BR gået til kriminelle og jeg har ingen i de om hvordan - kan kun opfordre alle til at få ændret passwords hurtigst muligt og set deres konto efter.

Med nedslående hilsner

1 kommentar:

MikeTyson sagde ...

WHAT !!!!

Det lyder sgu sygt, tror alle spiller som læser dette ryster i bukserne.

Hvor meget har de taget? Kan du ikke tracke hvem de er overført til i historiken??

Skriv lige til neteller, de må have en stanard proceduer hvor de skalfremviser dokumentation når dette meldes.

Omg.

Hilsen
-Tyson