mandag den 8. januar 2007

SnG review for 2006

Hovedparten af mine spil på drejer sig om SnGs i $5-$20 klassen og året bød lidt på op og nedture i den forbindelse.

Dette var jo det første år hvor jeg spillede disse og begyndte derfor i det små med en række $5 turneringer på specielt det tidligere Holdem Poker.

Alt begyndelse er jo svær så jeg nåede ret langt ned i BR (Bankroll) før det begyndte at vende - det havde jo selvfølgeligt intet at gøre med, at jeg spillede dårligt og nybegynderagtigt :o) !!!

De første 9 måneder holdt jeg faktisk ikke så meget regnskab, men det begyndte jeg så småt på i maj måned. I prioden maj - oktober lå jeg på følgende statistik (der dog skal tages med forbehold).

77 Turneringer, ITM % (placeringer i pengene) 33% og en ROI % (forrentning) på 11%.

Dernæst begyndte jeg at tage det lidt mere seriøst omkring statistikken og det betød at årets sidste måneder, oktober - december endte således.

84 turneringer, ITM % 38 % på og en ROI % på 18%.

Dette dækker over en kanon oktober måned, en meget dårlig november og en stille og lidt over even december.

Samlet på året er jeg imidlertid meget tilfreds med en ITM % på omkring 35 % og en ROI på ca. 13 %.

Det er virkeligt godt for for det første år - når jeg nu selv skal sige det :o)

Ingen kommentarer: