fredag den 2. marts 2007

Første kamp i Martinspoker Grand Prix

Vi har som sagt nu taget hul på en længere hold turnering og vi tog fat på opgaven i stiv arm - og lad det bare være sagt - vi tæskede vores svenske modstandere fra Pokerevent. Det samlede resultat blev 52-18, men der var en række perioder hvor vi var noget pressede.

Der kan læses om resultatet her: http://www.acemag.dk/news/item.asp?id=1720

Vi startede med 4x4 heads up matcher og jeg var klar til kamp fra start. Desværre var min modstander ikke mødt op, men det betød så heldigvis et point til holdkonkurrencen. Efter første runde var stillingen 2-2 og vi var hurtigt videre. I anden runde fik jeg trapped min modspiller og kom hurtigt langt foran - og pludselig var jeg ubesejret!

Derefter blev jeg desværre noget overmodig og spillede alt for aggressivt. Så jeg endte med 2 sejre og 2 tab og stillingen var efter HU 8-8 (hvilket betød 15 point til hver hold).

Derefter var det tid til min kongediciplin - en SnG. Her spillede jeg afventende og fik slået et par spillede ud og nåede HU - dog med omkring 35% af chipsene - så der skulle arbejdes. Det gør jeg så og vi ligger næsten lige da jeg samler [Qs][Qc] op og efter et par bets ender vi all in. Jeg er på vej mod sejren da min modstander vender [As][2s], men "klonk" - 3 spar på floppet og jeg ender som nummer 2 - hvilket dog betød 6 gode point til holdet.

Vi sluttede af med en MTT turnering og her fik jeg ikke rigtigt noget at arbejde med. Men da jeg ligger i den tunge ende samler jeg [As][Ad] op og efter et raise og to re-raises ender vi tre personer all in og jeg ser en tredobling i øjnene da mine modstandere viser henholdsvis [10][10] og [J][J] - men selvfølgelig lander en grim, grim bonde på floppet og jeg er ude halvvejs!

Men alt i alt en rigtig god omgang poker over mange timer og på trods af et par udfald så endte jeg med mange point til holdet og vi har nu lagt os på en andenplads i divisionen - og jeg fik samtidigt kvallet mig til finalen i Online DM!

Ingen kommentarer: