mandag den 26. marts 2007

Martinspoker Grand Prix 4. runde

I torsdags var det så tid til 4. runde (ud af 16) i Grand Prix'et og jeg var sammen med 3 af personerne fra Team Ace 2 i krig.

Vi havde trukket et af prof. modstander holdene så der var lagt i kakkelovnen til en hård aften.

Vi startede HU og jeg lagde som i første runde godt ud med 2. sejre, hvor jeg virkeligt fik spillet godt poker og var meget aggressiv - og reraisede min modpart ud af en del pots preflop. Det var sjovt at mærke, at jeg nu er blevet mere komfortabel med spillet 1-mod-1.

Derefter løb jeg ind i et lidt dumt nederlag, hvor jeg fik bluffet hovedparten af mine chips væk da min modstander havde nuts. Sådan kan det gå.

Sidste match var en pro og her spillede jeg virkeligt over evne og fik trappet ham med min godt gemte streg mod hans 2 par - og indenfor 10 hænder havde jeg vundet.

Samlet scorer bliver for mig 3-1, men desværre er det kun Aces deltager der også formår at hive sejre i land så for første gang taber vi HU samlet med 11-5. Meget ærgeligt og vi er så bagud i matchen med 10-20.

I SnG'en løb jeg ind i storm ejr og røg tidligt ud - men kunne nok ikke have spillet den anderledes. Dette er frit fra hukommelsen (har ikke hand history).

Jeg samler [Qs][Qd] op i SB og raiser 2 limpere med 4xBB og de kalder begge. Floppet kommer [Qc][6d][8s]. Jeg vælger, at checke mit top set og der kommer endnu et check og så et bet på ca. ½ pot. Jeg vælger bare at kalde (kunne nok have reraiset - men jeg har intet imod at få lidt mere value og vil ikke skræmme ham - hvis han nu er ude i et steal). Jeg sætter ham på to overkort eller måske et [A] og [8] [6] eller [8][6] suited hvor han så har ramt.

Den sidste vælger at smide og vi er to der ser turn som er en [8]. Nu har jeg jo top huset og sidder og slikker mig om munden af glæde og ser frem til at få alle hans chips. Jeg checker i håbet om han har ramt en 8'er. Han checker også og vi ser river som er [6]. Hvis han ikke var ude i noget snavs først så skulle han have ramt nu (enten 2 par eller et mindre hus end mig) og jeg better pot ud og han tænker lidt og raiser all-in.

Jeg caller uden tøven og forventer at se alle de dejlige chips komme min vej....

Men nej, han viser [6][6] op for 4 ens og jeg er i bund chipsmæssigt. Hænger dog i og bliver nummer fem i stedet for 8 og sikrer alligevel 2 point til holdet.

Samlet ender vi med at tabe matchen selvom vi får kæmpet os tilbage - men jeg kan ikke være utilfreds med mit spil - så nu er det bare op på hesten igen!!!

Ingen kommentarer: