mandag den 19. marts 2007

Marts up-date

Der har været lidt stille på pokerfronten her i marts måned.

Egentligt har jeg mest spillet nogle free-rolls hvor jeg ikke er kommet så langt - der spilles alt for løst for mig i hovedparten af disse og det glemmer jeg når jeg forsøger at lave et move og bliver kaldt ned af tredie par eller et par med 3 overkort på bordet.

Ace havde også den sidste uge en række turneringer hvor der kun var præmie til vinderen og jeg har egentligt spillet ret godt i disse og opnåede lørdag et nyt FT. Her blev jeg imidlertid i den grad blev bad-beatet, men sådan er poker jo også!

Mit SnG spil har det sidste stykke tid været under middel - når jeg selv skal sige det. Dette har betydet, at jeg ligger noget i minus for måneden, men da der har heller ikke været så mange i sessioner - så spiller variansen også ind her.

Syntes dog jeg er inde i en stime hvor jeg har misset en række draws og selv blevet ramt den anden vej - eller sådan føles det jo når det ikke går som jeg gerne vil have det!

Da jeg også kunne se, at jeg nu opsøgte lidt for mange af disse marginale situationer er jeg gået tilbage til en lidt strammere stil. Har også lige fået Harrington bog III og jeg tror at det bliver godt at læse lidt teori igen.

På torsdag går det løs med endnu en omgang Martinspoker Grand Prix for mit vedkommende og jeg håber vi kan få fastholdt vores placering som nummer 1 i divisionen.

Vi skulle gerne vinde turen til Vegas !!!

Ingen kommentarer: