onsdag den 11. april 2007

Deltagelse i Hold DM


Udover deltagelsen på Team Ace er jeg nu blevet opfordret og deltager sammen med holdet 8kings.dk i Dansk pokerforbunds Hold DM der afholdes på Classic poker.


Formatet er således, at der spilles en række SnGs med en deltager fra forskellige hold og der gives point til de tre første.


Jeg har nu haft lejlighed til at deltage i 2 af de første 3 hearts. hvor jeg i det første forsøg ikke levede op til mine egne forventninger var jeg her til aften atter i ilden. Efter at have været langt nede fik jeg arbejdet mig op og sluttede på en hæderlig 2 plads - kom all in med 2 par mod en gut-shot straight fra min modstander HU.


Jeg var short stacked og skulle have chipsene til midten der. Men alt i alt vigtigt at jeg fik viste mine nye medspillere at der kommer point ind på tavlen!

Ingen kommentarer: