mandag den 23. april 2007

MTT succes

Her til aften havde jeg for første gang i lang tid tid til, at spille et par små MTTs og få pudset formen af.

Jeg fik spillet EBs $2000 added på Pokerstars med 596 til start (penge til 62) og en lille $300 freeroll på Classic - hvor det viste sig, at der kun var 57 til start (med penge til 6).

Det hele startede stille og roligt og jeg var meget tilfreds med min egen diciplin i begge events.

Nu kan jeg så se tilbage på en 3. plads i Classics freerollen og en 11. plads på Pokerstars. En smule $'s på kontoen, men vigtigst af alt - jeg viste mig selv, at mit MTT game er rigtigt tilbage.

Spillede også Ace's kvalifikation på Nordic Bet, men her røg jeg ud da mine fine [Q[Q] blev slået af monsterhånden [Ac][2s]...

UPDATE: Dagen efter (den 24.4) var der atter en $300 freeroll på Classic med 55 deltagere og det blev endnu et FT og en placering som nummer 6 (lige præcis i pengene).

Ingen kommentarer: