mandag den 11. februar 2008

Januar/februar up-date.

Jeg ved det er lidt sent med nytårforsættene - men da såvel arbejde som lidt ferie har holdt mig fra bordene i et større omfang har jeg ikke fået så lagt så meget tid på pokeren i 2008.

Nu er jeg imidlertid ved at sætte mig op til den store turnering i næste uge - og jeg har startet med at spille en del SnGs - og vil i wekenden til at spille nogle lidt større turneringer for at komme ind i gamet :)

Jeg løb, som læsere af bloggen er klar over, ind i noget seriøs varians i mit spil og havde svært ved, at komme videre opad med indtjeningen på crypto (classic).

Heldigvis blev det holdt oppe af gode resultater på det sædvanlige spil på de andre skattefrie sites. Men jeg ville meget gerne vise, at jeg havde udholdenheden og diciplinen til stadigvæk at spille de små SnGs og gøre det profitabelt.

Dette betyder at mit projekt med at bryde ind på sharkscopes Leaderboard i de små limit SH SnGs på crypto nu er tilbage på sporet - efter kun at have breaket even over ca 125 spil - hvor det føltes, at der sad en administrator og indsatte en bad beat bombe overfor mig - så er han åbenbart pludseligt taget på ferie.

Ihvertfald ser min graf nu således ud:

Ingen kommentarer: