fredag den 22. februar 2008

Lidt spredt fra dag 1B

Under dag 1B var jeg nævnt lidt i Aces liveblog:

Fint besøg: Team Ace I kigger forbi
20-02-2008 16:16:32
Husker du Johnny Go-Go AKA Lucasso og den gæve advokat Nikolaj Linneballe. Drengene fra Team Ace I har brugt tiden fornuftigt og er i dag at finde i det fine selskab. Nikolaj har 10.850, mens Johnny Go-Go har haft lidt mere fart på. Han har 16.500.

Advokaten klarede cuttet
20-02-2008 23:51:35
12.800 proppede Nikolaj Linneballe i posen, og det er han særdeles godt tilfreds med set i betragtning af, at han var under 3.000 for under en halv time siden. "Jeg doblede mod Grundtvig med et par damer, og det gav lidt luft", fortæller Nikolaj. "Nu skal jeg bare fremover stepperne i morgen. Jeg er sikker på, at jeg har noget godt i vente. Det er i hvert fald min tur til at få nogle gode handsker. Jeg har været kortdød hele dagen", siger en meget tilfreds Nikolaj til Acemag.dk.

Ingen kommentarer: